Leczenie kanałowe pod mikroskopem Łódź

Endodoncja - Leczenie kanałowe pod mikroskopem - Dentest Clinic Łódź

Leczenie endodontyczne, zwane leczeniem kanałowym, polega na usunięciu zainfekowanej miazgi z kanałów korzeniowych zęba, przeprowadzeniu ich dezynfekcji i szczelnym wypełnieniu. Stosowane jest w przypadku nieodwracalnego zapalenia miazgi zęba, jej martwicy, stanu zapalnego tkanek okołowierzchołkowych, a także w przypadku uszkodzenia miazgi na skutek urazu zęba, np. złamania.

Współczesna stomatologia oferuje szereg metod, które umożliwiają precyzyjne, skuteczne i bezbolesne (w znieczuleniu miejscowym) leczenie nawet najbardziej skomplikowanych przypadków. Leczenie kanałowe pod mikroskopem w wielu przypadkach pozwala uniknąć konieczności usunięcia zęba. Praca przy użyciu wysokiej klasy mikroskopu zabiegowego pozwala dentyście ocenić anatomię wszystkich kanałów leczonego zęba. Dzięki temu leczenie kanałowe pod mikroskopem jest skuteczne i przynosi pożądane efekty.

Jak wygląda leczenie kanałowe pod mikroskopem w Dentest Clinic Łódź

W naszej klinice podczas leczenia kanałowego pod mikroskopem eliminujemy ból, który jest wynikiem stanu zapalnego. Po precyzyjnej diagnostyce wykonujemy mikroskopowe leczenie kanałowe. Mikroskop do leczenia kanałowego może powiększyć pole operacyjne aż dwudziestopięciokrotnie, co znacząco przekłada się na precyzję samego zabiegu. Wskazaniem do skorzystania z mikroskopu są wąskie i kręte kanały korzeniowe z odgałęzieniami, które bez mikroskopu trudno jest zlokalizować. Po opracowaniu i zdezynfekowaniu kanały są osuszane i wypełniane specjalnymi preparatami, które mają za zadanie je uszczelnić i zapobiec rozwojowi bakterii.

Endodoncja i endodoncja mikroskopowa w Dentest Clinic oferuje:

• leczenie kanałowe pod mikroskopem
  • leczenie kanałowe zębów: siekaczy, kłów, zębów przedtrzonowych i trzonowych
  • powtórne leczenie kanałowe
  • udrożnienie kanału w zębie: jednokanałowym, dwukanałowym i wielokanałowym
  • usunięcie wkładu z włókna szklanego i wkładu indywidualnego
  • usunięcie złamanego narzędzia
  • zamknięcie perforacji

Umów się na wizytę. Nasz zespół przedstawi Ci możliwości, jakie daje leczenie kanałowe pod mikroskopem w Dentest Clinic Łódź.