Implanty

Brak uzębienia może być przyczyną zaburzeń w prawidłowym funkcjonowaniu całego organizmu. Brak zębów doprowadza do zaniku kości szczękowych, a co za tym idzie – do zmiany rysów twarzy. Powoduje też problemy związane z przeżuwaniem pokarmów, co może powodować dalsze konsekwencje zdrowotne i obniżenie poczucia komfortu Pacjenta.

Implanty to idealne rozwiązanie dla osób, które borykają się z problemem braków w uzębieniu lub całkowitym bezzębiem. Zabieg wszczepienia implantów polega na umieszczeniu w kości szczęki śruby, która zastępuje korzeń zęba. Najczęściej jest ona wykonana z tytanu, ze względu na to, że wyróżnia go wysoka wytrzymałość mechaniczna. Tytan jest również doskonale tolerowany przez ludzki organizm. Na śrubie montowana jest korona porcelanowa, której odcień dopasowujemy do naturalnego koloru zębów.

Zabiegi implantologii stomatologicznej to niezwykle skuteczne i trwałe rozwiązania, które umożliwiają odzyskanie pięknego uśmiechu oraz poprawiają jakość życia Pacjenta.

Implanty zalecane są w szczególności osobom, które posiadają braki pojedynczych zębów lub rozległe braki międzyzębowe, cierpią na całkowite bezzębie, nie posiadają zawiązków zębowych, odczuwają spory dyskomfort podczas użytkowania klasycznych protez lub ich organizm nie toleruje materiałów, z których są wykonane.

W naszej klinice oferujemy kompleksowe leczenie implantologiczne, dzięki któremu uzupełniane są braki pojedynczych zębów lub całego uzębienia. Zakres naszych usług obejmuje:

• wszczepienie implantów
  • odbudowę na implantach w postaci koron lub mostów
  • protezy na implantach